Travellina’s is een luxe reisorganisatie die bij Hoibranding de vraag stelde: Hoe bereik ik mijn doelgroep?
Hoibranding heeft hiervoor doelgroep onderzoek verricht en een merkidentiteit gecreëerd die aansluit bij de doelgroep. Waar luxe, comfort en exclusiviteit een grote rol spelen.
Travellina’s is begonnen met het starter pakket waarin wij samen tijdens het intake gesprek tot een vraag zijn gekomen die geleid heeft tot een mooie merkidentiteit. Hoibranding heeft vervolgens diverse uitingen gemaakt die de merkidentiteit van Travellina’s ondersteunt. Scroll verder naar beneden om alle uitingen te zien.
Get to know Travellina's
Travellina’s is een reisorganisatie voor vrouwen die je meeneemt naar de meest exotische bestemmingen. De organisatie neemt alle touwtjes in handen, zodat jij van een relaxte en luxe reis kan genieten.
Travellina’s is ondertussen ook uitgegroeid tot een online community voor vrouwen, waarin het genieten van al het moois dat de wereld te bieden heeft vaak wordt benadrukt. Eigenaresse Sabrin doet dit ook door foto’s uit haar eigen leven te delen. De luxe reisbureau organiseert reizen naar o.a. Bali, Zuid-Afrika, Dubai en naar nog veel meer dromerige bestemmingen. Eigenaar Sabrin wilt een balans vinden tussen avontuurlijke- en relaxte vakanties, waarin luxe en comfort altijd de hoofdrol spelen.